ΤΟ ΚΗΡΥΓΜΑ ΤΟΥ ΠΑΠΙΣΜΟΥ

ΤΟ ΚΗΡΥΓΜΑ ΤΟΥ ΠΑΠΙΣΜΟΥ
ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΑΠΙΣΜΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΙΕΡΑΡΧΕΣ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣΟΥΝ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ...

Πέμπτη, 23 Απριλίου 2015

Γέμει ατοπημάτων η συνέντευξη για το Κοράνι, που είναι αναρτημένη στην ιστοσελίδα της Μητρόπολης Μόρφου

ΣΧΟΛΙΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ: Ως Έλληνες Ορθόδοξοι... θα ζήσουμε το Θαύμα μόνον όταν καταλάβουμε ότι τα παθήματά μας... είναι αποτέλεσμα της αποστασίας μας... και αυτά που περιγράφονται παρακάτω είναι ΑΠΟΣΤΑΣΙΑ.

Του   Β. Χαραλάμπους,  θεολόγου
«Έστι δε και  μέχρι του νυν κρατούσα λαοπλάνος θρησκεία των Ισμαηλιτών πρόδρομος ούσα του Αντιχρίστου» - λέγει για το Ισλάμ ο Άγιος Ιωάννης ο Δαμασκηνός, στο «Περί αιρέσεων» ΡΑ΄. 
«Τι ωραία θα ήταν και οι Ελληνοκύπριοι να ήξεραν και το Κοράνι.  Τι λέει ο Μωάμεθ για τον Ιησού Χριστό, για την Παναγία.  Πολύ σπουδαία πράγματα αυτά αλλά δεν τα ξέρουν…» - παρατήρηση-υπόδειξη του Μητροπολίτη Μόρφου.
«Οι Τ/κ δάσκαλοι πρέπει να καταλάβουν ότι είναι δικαίωμα των νέων Τ/κ να διαβάσουν το κοράνι» -  Μητροπολίτης Μόρφου.
Η δημοσιογράφος – «Ναι, αλλά αυτό θα βοηθήσει τον τόπο;»
Μητροπολίτης Μόρφου – «Αυτό που λέτε είναι φασιστική αντίληψη.  Τι σημαίνει θα βοηθήσει τον τόπο…Γιατί να μην βοηθήσει;»
Τι βοήθεια μπορεί να υπάρξει από ένα ανίερο βιβλίο που διδάσκει την βία.  Αν περιέλθει κανείς την κορανική πλάνη θα διαπιστώσει ότι το ανίερο τούτο βιβλίο γέμει από πλήθος υποδείξεων για βιαιότητες. Όσον αφορά την αναφορά «Αυτό που λέτε είναι φασιστική αντίληψη», θα πρέπει να παρατηρηθεί ότι και προσεκτικά να μη διαβάσει κανείς το ανίερο κοράνι, θα αντιληφθεί ότι πλήθος φασιστικών υποδείξεων-διατάξεων  υπάρχουν, που καταστρατηγούν τη θεόσδοτη ελευθερία του ανθρώπου.
«…Η θρησκεία είναι μια πηγή γνώσης.  Το ξεχνούν αυτό.  Είναι μια πηγή γνώσης! (έτσι αναγράφηκε τονιζόμενο  στην ιστοσελίδα).  Δηλαδή ένας τρόπος να γνωρίσεις τον κόσμο, τον Θεό και τον εαυτό σου», αναφέρεται στη συνέντευξη.  Πως μπορεί να τονίζεται η γνώση αυτή του Θεού από οποιαδήποτε θρησκεία;  Είναι ποτέ δυνατό να γνωρίσεις τον Θεό μέσα από ζοφώδεις πλάνες;  
Είναι ξεκάθαρη συγκριτιστική αναφορά αυτό που ειπώθηκε στη συνέντευξη ότι «Οι θρησκείες όταν συνυπάρχουν εμπλουτίζουν τη ζωή των ανθρώπων σε επίπεδο πολιτισμού».  Άλλο η συνύπαρξη με άλλους ανθρώπους, που δεν είναι Χριστιανοί και άλλο η συνύπαρξη θρησκειών.   Η αγάπη προς τους άλλους ανθρώπους που δεν είναι Χριστιανοί είναι αρετή, ενώ η συνύπαρξη θρησκειών έκπτωση αλήθειας και συγκρητισμός. «Μη γίνεσθε ετεροζυγούντες απίστοις· τις γαρ μετοχή δικαιοσύνη και ανομία, ή τις κοινωνία φωτί προς σκότος; τις δε συμφώνησις Χριστού προς Βελίαρ, ή τις μερίς πιστώ μετά απίστου; τις δε συγκατάθεσις ναώ Θεού μετά ειδώλων;  ημείς γαρ ναός Θεού εσμέν ζώντος» (Β΄Κορ. στ΄ 14-16).
Στις μέρες μας δυστυχώς η δαιμωνιώδης πλάνη του ανίερου κορανίου κουβαλά την αρειανική μάνητα και μάλιστα στην χειρίστη της μορφή.  Ιδού τι λέει για τον Χριστό  το Κοράνι, κεφ. Ε, στιχ. 75 «Βλασφημούν όποιοι λένε ότι ‘’Ο Θεός είναι ο Χριστός ο γιός της Μαριάμ’’ », «Πράγματι βλαστήμησαν όποιοι είπαν :  ο Θεός είναι ένας από τους τρεις της Τριάδας, γιατί δεν υπάρχει άλλος Θεός από αυτόν» (κεφ. Ε, στιχ. 76), «Πιστεύετε λοιπόν στο Θεό και στους Αποστόλους του και μη λέτε ‘’Τριάδα’’ (κεφ. Δ, στιχ. 171).  Γι’ αυτά έχει γραφεί    «Πολύ σπουδαία πράγματα αυτά αλλά δεν τα ξέρουν…»;    Βλασφημείται ο Χριστός, βλασφημείται η Αγία Τριάδα. «Τις επί τοιαύτας βλασφημίας ουκ εξίσταται;» ερωτά ο Άγιος Αθανάσιος.    Ορθώς χαρακτηρίσθηκε από τον Άγιο Ιωάννη τον Δαμασκηνό, ο Ισλαμισμός ως αίρεση.
Bλάσφημη και η  αναφορά του ανίερου κορανίου για την Υπεραγία Θεοτόκο.  Ιδού τι λέει για τον Χριστό  και την Παναγία μας το ανίερο κοράνι, «Βλασφημούν όποιοι λένε ότι ‘’Ο Θεός είναι ο Χριστός ο γιός της Μαριάμ’’ (κεφ. Ε, στιχ. 75), «Ο Χριστός Ιησούς, ο γυιός της Μαριάμ, δεν είναι περισσότερο από Απόστολος του Θεού» (κεφ. Δ, στιχ. 171). «Βλασφημούν όποιοι λένε ότι ‘’Ο Θεός είναι ο Χριστός ο γιός της Μαριάμ’’ » (κεφ. Ε, στιχ. 75), «Και είπαν ‘’Ο Φιλάνθρωπος (Θεός) επήρε (γέννησε) ένα γιο!  Πραγματικά προσφέρατε κάτι το τερατώδες!  Λίγο έλειψε κι οι ουρανοί ήταν έτοιμοι να εκραγούν, η γη να χωριστεί στα δύο και τα βουνά να πέσουν κάτω σε ερείπια.  Κι αυτό γιατί είχαν επικαλεστεί ένα γιο για τον  Φιλάνθρωπο (Θεό).  Και δεν μπορεί να διευκρινιστεί πως η (μεγαλειότητα) του Φιλάνθρωπου (Θεού) ήταν δυνατό να πάρει (να γεννήσει) ένα γιο! » (κεφ. ΙΘ, στιχ. 88-92),   «Και πρόσεξε, όταν ο Θεός είπε : Ω! Ιησού, γιέ της Μαριάμ! Μήπως είπες στους ανθρώπους : ‘’Λατρεύετε εμένα και την μητέρα μου σαν Θεούς’’ (κεφ. Ε, στιχ. 119).  Γι’ αυτά έχει γραφεί    «Πολύ σπουδαία πράγματα αυτά αλλά δεν τα ξέρουν…»;    Όλα τούτα βλάσφημα είναι για την Παναγία μας.
Αρνείται παντελώς το βλάσφημο κοράνι τα Άγια Πάθη του Κυρίου, βλασφημώντας την άφατο οικονομία Χριστού.  Ιδού η αναφορά του βλάσφημου κορανίου : «Κι ακόμη καυχήθηκαν : ‘’Φονεύσαμε τον Χριστόν Ιησού, το παιδί της Μαριάμ, τον Απόστολο του Θεού’’.  Κι όμως δεν τον σκότωσαν κι ούτε τον σταύρωσαν, αλλ’ έτσι γίνηκε ώστε να φαίνεται σ’ αυτούς.  Εκείνοι όμως που είχαν διαφορετική γνώμη (που διαφώνησαν) σ’ αυτό (το θέμα), είναι γεμάτοι αμφιβολίες, γιατί δεν γνωρίζουν (θετικά), αλλά μόνο εικασίες ακολουθούν, και μια βεβαιότητα ότι δεν τον σκότωσαν…».  Γι’ αυτά έχει γραφεί    «Πολύ σπουδαία πράγματα αυτά αλλά δεν τα ξέρουν…»; 
Αλίμονο αν δεχθούμε το μήνυμα της φράσης από τη συνέντευξη «Εγώ κάποτε διάβαζα το Κεφάλαιο του Μαρξ και με βοήθησε να πάω μετά να διαβάσω το Ευαγγέλιο».  Άλλο είναι, αν κάποιος ψάχνει την  αλήθεια και την βρει, όπως στην περίπτωση του περάσματος από τη μαρξιστική συμπληγάδα κι άλλο είναι ο ισχυρισμός «το Κεφάλαιο του Μαρξ με βοήθησε να πάω μετά να διαβάσω το Ευαγγέλιο».  Λυπάται βαθύτατα όποιος αναλογιστεί πόσοι άνθρωποι έλκουν το αντιεκκλησιαστικό μένος των, από τη βλάσφημη στάση του Μαρξ απέναντι στην Πίστη στο Θεό.  Δεν μπορούμε να θεωρήσομε ορθή την ερωτηματική αναφορά του «και ποιος ξέρει τι βοηθά»Απάντηση στην εμμονή των αναρτησάντων, τα λόγια του Αγίου Παϊσίου : «Από το τι διαβάζει κανείς, θα καταλάβεις την πνευματική του κατάσταση», «Μην διαβάζετε περιττά πράγματα». Είναι δυνατό να λέγεται «και ποιος ξέρει τι βοηθά»;
Αναφέρει ο Προηγούμενος της Μονής Ιβήρων, Γέροντας Βασίλειος Γοντικάκης : «Αφήστε τα παιδιά να διαβάσουν Πατέρες της Εκκλησίας και μετά ας πάνε όπου θέλουνε και να διαβάσουν  Μαρξ και Σαρτρ και Γκαίτε.  Θα τους φανούνε μετά όλα τούτα τα ‘’μεγάλα αναστήματα’’, σαν μικρά και συμπαθή παιδάκια».  Υπέδειξε εύστοχα ο Γέροντας Βασίλειος, ότι αν αφεθούν οι νέοι να διαβάσουν τους Πατέρες της Εκκλησίας, όλα τούτα τα ‘’μεγάλα αναστήματα’’ του ματαίου κόσμου, θα τους φανούν σαν μικρά παιδάκια  που δεν ξέρουν τι λένε.
Αλλά και τα άλλα τα κατά συρροή,  που ειπώθηκαν για τη Μεγάλη Έκρηξη, δεν είναι άστοχα;  «Στο βιβλίο ‘’Πριν από την Μεγάλη Έκρηξη’’, οι διάσημοι αδελφοί  Ιγκόρ και Γκρίσκα Πογκντάνοφ, μέσα από μια συναρπαστική μυθιστορηματική αφήγηση που μπορεί να την παρακολουθήσει και ο πιο αδαής, δίνουν τη δική τους εκπληκτική απάντηση στο μεγάλο αυτό αίνιγμα, πλησιάζοντας σε απόσταση αναπνοής το Ακίνητο Κινούν του Αριστοτέλη, την Πρωταρχική μονάδα, το Εόν του Παρμενίδη…τον ίδιο τον Θεό (;)…’’ ».
Ποιος ισχυρίστηκε  ότι η κοσμολογική θεωρία της Μεγάλης έκρηξης, είναι επιστημονικά  τεκμηριωμένη;  Και μόνη η καταληκτική χρήση θεωρήματος, εξυπονοεί την υποθετική και όχι την μαθηματική της απόδειξη.
Προς τι η διαδοχική παράθεση των θεωριών της Αρχαιοελληνικής φιλοσοφίας, για το Ακίνητο Κινούν του Αριστοτέλη, την Πρωταρχική μονάδα (του Πυθαγόρα) και  το Εόν του Παρμενίδη;  Η καταληκτική ερωτηματική συμπλήρωση στη συνέντευξη «τον ίδιο τον Θεό (;)…», μετά τους αχρείαστους αυτούς ‘’παραλληλισμούς’’, θεωρείται πιστεύω  άστοχη.
Το  φιλοσοφικό αξίωμα του Αριστοτέλη,  για το «πρώτον των όντων ακίνητον» δεν ισχύει από Ορθόδοξη άποψη. Συνέχεια της Αρχαιελληνικής αυτής φιλοσοφικής θεώρησης, αποτέλεσε η αιρετική διδασκαλία του Αρείου, ο οποίος δίδασκε ότι «ο Θεός είναι ακίνητος κατά την ουσία του». 
Προς τι η αναφορά στην Πυθαγόρειο «Πρωταρχική μονάδα;» Η περί «πρωταρχικής μονάδας» φιλοσοφική αναφορά του Πυθαγόρα δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως παράλληλλος προς την περί Θεού Ορθόδοξη άποψη.
Και φυσικά ούτε και το Εόν του Προσωκρατικού φιλοσόφου Παρμενίδη ισχύει, καθότι οι αναφορές του δεν αφορούν αποκλειστικά το  Θείο, ούτε και οι αναφορές του Παρμενίδη για το Εόν συνηγορούν σε κάποιο παραλληλισμό από Ορθόδοξη άποψη.  
«Ει ουν αρχήν έχει ο κόσμος και πεποίηται, ζήτει τις ο την αρχήν αυτήν δους και τις ο ποιητής» Άγιος Βασίλειος
Αρκεί το «Ο Θεός εν ακαρεί» του Αγίου Γρηγορίου Νύσσης για τη δημιουργία του κόσμου, καθώς και η  θεολογική ερμηνεία του χωρίου «είπε και εγενήθησαν», που αναφέρεται στο Βιβλίο της Παλαιάς Διαθήκης ‘’Γένεσις’’.  Η οποιαδήποτε αναφορά σε μη επιστημονικά  τεκμηριωμένες θεωρίες είναι άστοχη.
Ποια ποιμαντική λοιπόν συνηγορεί, να παραμένει τέτοια συνέντευξη, με τόσα ατοπήματα και αστοχίες, αναρτημένη στην Ιστοσελίδα της Ιεράς Μητροπόλεως Μόρφου;   .